Magazinul oficial Tineco România

Politica de livrare

Livrarea se va efectua în zilele lucrătoare (de luni până vineri).

Comenzile sunt expediate de obicei în termen de 1-5 zile lucrătoare, în funcție de confirmarea plății, de adresa de livrare selectată și disponibilitatea articolelor dvs. în depozit. Costul livrării este gratuit pentru comenzi de peste 399 lei (TVA inclus).

Pentru a primi coletul în următoarea zi lucrătoare, va trebui să primiți un e-mail sau telefon de confirmare a comenzii și a disponibilității produselor comandate până la ora 13:00 EET, de luni până vineri.

Plasați comanda sâmbătă sau duminică:

Comanda dumneavoastră va fi confimrata în prima zi lucrătoare și vi se va comunica termenul de livrare al produselor.

Dacă nu ați primit produsul (produsele) în termenul estimat de livrare specificat în confirmarea de expediere, trebuie să ne contactați prin intermediul site-ului nostru web, prin e-mail sau telefonic, la Centrul de asistență clienți (detaliile sunt disponibile aici: Contactează-ne). Comenzile pot fi livrate numai în România. Nu acceptăm livrarea transfrontalieră.

Pentru mai multe informații, contactați Serviciul de asistență clienți TINECOSTORE.RO.

1. NOTIFICĂRI PRIN E-MAIL

Vom trimite actualizări prin e-mail, astfel încât să puteți rămâne la curent cu livrarea sau comanda de preluare. Trebuie doar să adăugați numărul de telefon mobil la plată pentru a primi aceste notificări. Numărul de mesaje pe care le veți primi va diferi în funcție de comenzile pe care le-ați plasat.

Odată ce comanda dvs. părăsește depozitul nostru, vă vom trimite un e-mail. Acesta va include numărul comenzii dvs. și un link către informațiile despre magazinul de urmărire sau preluare. De asemenea, vă vom trimite notificări prin e-mail în ziua livrării, în funcție de metoda de livrare selectată, adresă și curier. Puteți primi între 1-2 notificări per articol la comanda dvs.

2. MODIFICARE COMANDĂ

Odată ce comanda dvs. a fost pregătită pentru expediere sau a fost expediată, este posibil să nu putem schimba adresa de livrare. În cazul în care comanda este trimisă prin curier, puteți contacta curierul direct și modifica adresa de livrare, dacă este posibil.
Dacă nu ați primit prin e-mail notificarea de expediere, contactați Serviciul de asistență clienți TINECOSTORE.RO.

3. URMĂRIRE COMANDĂ

Pentru livrările prin curier, puteți urmări oricând starea comenzii dvs. prin intermediul site-ului Web al curierului cu ajutorul link-ului pe care îl primiți de la noi în momentul expedierii comenzii.

Pe pagina de Cont puteți vizualiza starea curentă a comenzii dvs., puteți vizualiza articolele comandate și puteți consulta estimarea timpilor de expediere și de livrare.

4. INFORMAȚII DE LIVRARE

Dacă completați datele de livrare greșit, ar putea cauza întârzieri sau ratarea livrării.

În cazul în care comanda dvs. este livrată la o adresă comercială, curierul nostru va livra la o poștă sau un punct de livrare și va solicita o semnătură de la supraveghetorul sălii poștale; curierul nostru nu necesită o semnătură specifică detaliilor comenzii.

Dacă furnizați o adresă de domiciliu care are un serviciu de recepție, curierul nostru va livra la recepție. Recepționerul poate semna pentru livrare atâta timp cât are o locație fixă în recepție sau în clădire.

5. ÎNTREBĂRI CU PRIVIRE LA COMENZILE DVS. RATATE SAU DETERIORATE

• Livrare ratată:

În cazul în care nimeni nu este disponibil la adresă în momentul livrării, trebuie să contactați curierul pentru a stabili o nouă dată/adresă de livrare.

Dacă data estimată de livrare afișată în e-mailul de expediere a trecut și nu ați primit coletul, contactați Serviciul de asistență clienți TINECOSTORE.RO. Vom investiga împreună cu curierul și ne vom strădui să livrăm comanda dvs. cât mai curând posibil.

• Comenzi deteriorate:

Dacă articolul dvs. este deteriorat când îl primiți, puteți refuza livrarea. Dacă găsiți daune numai după ce ați primit livrarea, apelați Serviciul de asistență clienți TINECOSTORE.RO. În cazul unei livrări deteriorate, TINECOSTORE.RO va contacta direct serviciul de livrare pentru a rezolva problema cât mai repede posibil și cu cele mai mici inconveniente pentru dvs. Vom face toate eforturile pentru a vă ține la curent cu progresul investigației noastre și pentru a vă oferi un înlocuitor.